Thursday, 22 September 2016

MALU GILA!!!!!!

Assalamualaikum 

10.09.2016 hari yang memang tak boleh di lupekan comel menagis depan die 
waktu pun comel tak tahu nak lari ke mana pun
comel nagis tu atas kesalahan comel gak.
Comel yang macam emo cikit. Serius tak tahan sangat 
comel xpenah pun nagis depan orang seteruk tu,adui dah
macam apa entah,Dah macam budak kecil je kan comel ni.
hehehehe
emmmm..comel tak tahu nak cakap macam mana
benda tu tibe-tibe comel pun tak sedar pe yang 
comel buat. Comel tahu comel suka buat satu benda tu
mesti tanpa terkawal,comel pun tahu yang comel ni
sejenis kelang kabut.Bagi comel bende tu susah nak kawal
tapi comel akan slow2 ubah semua tu,
mybe makan masa lah.
go go comel..

maaf sayang atas kekurangan nie.

1 comment:

norfitri cahaya fitrah said...

Ko ingt ehh.. ko perampas kan.. ade hidup ko bhgia,, ade?? Maybe ko rse bhgia atas penderitaan org lain?? Ko xkn bhgia weyhhhh,,, ko bole dpt BODY dieee,, tp ingt!! Ko xkn pnh dpt hati die,jiwa die,cinte dieee, sbb hati die,cinte die,jiwa die CUME UNTUK AKU!! CME UNTUK AKU!! INGT TUHH.. walaupun aku jauh aku ade mak,aku kne jge mak aku,,mak aku dh tua,,xkn aku nk jd ank x bertanggungjwb?? Ko hri2 bole dapat body die CUME BODY DIEEE TP BUKAN HATI,JIWA ATAU CINTA....... sorry kli ni aku dh xley diam sbb ko cabar aku,,,, ko x sedar diriiii,,,, pmpuan murahhan,, g bukak sne tdung ko tu ko x layak pakai tdung,, CERMIN WEII DIRI KO,, CERMIN ko tgkkk balik.. ingt tau!! KO XKN PERNAH DPT HATI DIEEE.. KO CME MAMPU DPT BODY DIEEEE..HAKIKATNYEEEEEEE.. TAKE A NOTE DIEE.. ko pmpuan aku pun pmpuan KO SEPATUTNYE TAHU APEEE YG ADE DLM ISI HATI PMPUAN.. HIDUP KO XKN PERNAH BHGIA,, DUITTTT RINGGIT XBOLEH BELI SEBUAH CINTA DAN PERASAAAN ORG..V