Sunday, 12 February 2017

ATAS KESALAHAN SEDIRI.

Assalamualaikum...

tarikh bila comel tak ingat lah,Comel tak tahu yang tu salah
comel, comel tak tahu kata2 comel nie selalu
boleh buat sakit hati.Semua comel tak tahu sebab
comel nie bodoh.ermmmm.comel tak tahu nak buat macam
mana.Waktu tu comel tengok die marah comel memang tak boleh nak fikir pape
kepala otak nie memang kosong,comel tak tahu nak buat apa.
Yang mampu comel boleh buat cume nagis je.
Comel akan usaha tak akan buat sakit kan hati dia
comel akan usaha taw...
bukan comel cube...
ok comel go!!!go!!! do the best..
I LOVE U ADHA......