Sunday, 23 December 2012

Sesuatu yang terjadi atas diri ku...



Hai semua... rindu comel tak? Hehehehehe...sekarang ni de sesuatu wabak yang telah datang pada diri comel. Ia barmula pada muka, muka comel habis de bintik-bintik macam ruam, gatal nye!!! Hanye Allah je lah tahu,Ya Allah selamat kan lah comel,hanye engkau yang tahu segala-gala nye..

Pindah! Pindah!


Hai semua....comel harap semue sihat n happy selalu insyaallah,sekarang ni comel sudah berpindah hostel di Khantan. Alhamdulilah walaupun kawasan nya kecil.tapi selesa tinggal di situ, sebab kawan-kawan dekat-dekat je.kantin pun de.so senang lah semuanya de..^__^ yang susah sikit tu nak pergi stesen bas, memang jauh lah.hmmmmm sabar je lah, dekat dunia ni mana de senang kn..semua tu dugaan.kita bersabar je lah..insyaallah tentu de jalan yang terbaik untuk semua ni...