Saturday, 29 March 2014

Rindu dengan keluarga..

Assalamualaikum semua..............

sekarang ini comel dah lama tak jumpa family comel rindu sangat dema.
bila nak tidur je asik ingat je kat deme nak tidur pun tak lena..
urmmmmmm...manja kan comel ini..
comel tak sabar nak balik kampung jumpa deme.
comel nak balik kampung ni ada tinggal beberapa minggu je lagi nak balik..
nanti balik mesti dapat masakkan untuk family rindu nak pegang kuali..
hihihi biasa lah kat hostel ni bukan boleh masak pun..
tapi comel ini jahat cikit tempat tu tak di benar kan masak,
comel masak juga, tapi itu pun kena sorok2 lah kalau tak habis lah..
pandai buat pandai tanggung lah.tapi alhamdulilah tak penah kantoi lagi lah.
kat situ pun comel masak nasi je,lauk beli luar.
comel buat macam tu pun sebab nak berjimat, biasa lah ini lah kehidupan 
yang berjauhan dengan keluarga kena pandai berdikari..
Apa-apa pun comel sayang family comel daripada segala nye..



Thursday, 27 March 2014

Kahwin????

Assalammualaikum..

Rindu kat comel x??hihihi perasaan sendiri..huhuhu
hari ini comel nak cerita pasal kahwin...
setiap manusia mesti ingin kan perkahwinan kan??
termasuk lah comel..comel pun nak kahwin gak..
hihihi gatal juge comel ni kan??
tapi kenapa perlu mendesak??
setiap manusia mesti ada pilihan masing-masing kan??
kalau macam comel ni walaupun kawan2 comel semue nye dah kahwin yang dah ada anak tapi apa-apa pun alhamdulilah semua rezeki masing-masing kan.. 
macam best je kan..kalau leh comel pun nak macam tu gak..
tak malu betul kan comel ni kan??hihihi
tapi dalam tanggungjawab tu memang bukan senang nak jalani kehidupan sebagai suami isteri
bila cakap tentang kahwin je mesti semue cakap best kan??
tapi dari segi tanggungjawab??memang susah orang nak hurai kan.
apa2 pun semua itu dah tertulis daripada Allah.
kita cume merancang..
yang menentunya Allah.
Yang penting kita berdoa je..




Wednesday, 26 February 2014

Suasana di tempat posting

Assalamualaikummusalam...

sekarang comel telah paktikal..
macam-macam perkara comel dapat rasa dan melihat..
yang comel dapat tengok,
macam2 gelagat manusai yang sedang menunggu,
de yang baru je datang tahu nak cepat je.
deme g klinik tu bukan apa.sebab nak mintak mc je..
ish3..
lepas tu yang comel dapat rasa,macam mana nak cuci darah orang,macam
mana nak ambik RBS orang..suka sangat tengok darah orang..hehehe,jahat kan comel ni..
apa2 pun semua ni pengalaman
setakat ni comel paktikal alhamdulilah xde apa2 
benda buruk pun jadi,
tapi memang best sangat.Kadang-kadang ada juga lah doktor tegur,
sebab pasal nak panggill nama orang tu..
comel ni dah lah lidah pendek..
susah cikit lah nak sebut R tu..
sekali de kena sebut orang yang banyak huruf R tu..comel rasa macam nak 
lari je dari situ..tapi nak wat macam mana terpaksa lah sebut juga,
maaf lah ye ada yang tersebut salah tu..
comel ni memang kalut cikit..
hihihihi
apa2 pun doa kan comel ye..
sayang korang..

Wednesday, 5 February 2014

Hampir ke Alam perkerjaan

Assalammualaikum...

Comel sekarang hampir nak tamat kan pelajaran hanya tinggal 3bulan sahaja..
habis belajar ni..comel cadang nak cari kerja,
kerja tu penting dulu,fikir nak bayar hutang..tu je,
apa2 pun comel harap comel dapat bahagia kan family comel dulu.
baru bahagia kan yang lain..adik2 comel kecil2 lagi..mereka perlu kan comel lagi,
comel sayang kat adik2 comel..