Wednesday, 26 February 2014

Suasana di tempat posting

Assalamualaikummusalam...

sekarang comel telah paktikal..
macam-macam perkara comel dapat rasa dan melihat..
yang comel dapat tengok,
macam2 gelagat manusai yang sedang menunggu,
de yang baru je datang tahu nak cepat je.
deme g klinik tu bukan apa.sebab nak mintak mc je..
ish3..
lepas tu yang comel dapat rasa,macam mana nak cuci darah orang,macam
mana nak ambik RBS orang..suka sangat tengok darah orang..hehehe,jahat kan comel ni..
apa2 pun semua ni pengalaman
setakat ni comel paktikal alhamdulilah xde apa2 
benda buruk pun jadi,
tapi memang best sangat.Kadang-kadang ada juga lah doktor tegur,
sebab pasal nak panggill nama orang tu..
comel ni dah lah lidah pendek..
susah cikit lah nak sebut R tu..
sekali de kena sebut orang yang banyak huruf R tu..comel rasa macam nak 
lari je dari situ..tapi nak wat macam mana terpaksa lah sebut juga,
maaf lah ye ada yang tersebut salah tu..
comel ni memang kalut cikit..
hihihihi
apa2 pun doa kan comel ye..
sayang korang..

Wednesday, 5 February 2014

Hampir ke Alam perkerjaan

Assalammualaikum...

Comel sekarang hampir nak tamat kan pelajaran hanya tinggal 3bulan sahaja..
habis belajar ni..comel cadang nak cari kerja,
kerja tu penting dulu,fikir nak bayar hutang..tu je,
apa2 pun comel harap comel dapat bahagia kan family comel dulu.
baru bahagia kan yang lain..adik2 comel kecil2 lagi..mereka perlu kan comel lagi,
comel sayang kat adik2 comel..