Monday, 27 May 2013

Go lata kijang

Assalamualaikum...
Comel harap korang happy..
Hari tu comel ada pergi lata kijang dengan keluarga..
best sangat,sebab dah lama tak berkelah bersama keluarga,
mula2 ayah comel tak nak pergi,puas juga lah comel pujuk..
Alhamdulilah akhirnye berjaya juga...
comel dapat pergi pun sebab adik comel kini sudah beransur pulih..
Syukur pada Allah.
Comel pergi waktu petang..
ramai orang2 remaja yang melepak2 di situ..
pedulikan je lah...
huhuhuhu
kita g situ.nak enjoy je.
air kat situ punya lah sejuk..best betul...rugi korang tak datang ke situ...
hehehehehe









senyum selalu...
^___^

Main Runing Man..

Asslamualaikum semua.....
 hope sihat selalu...
Dalam lebih kurang seminggu lalu, comel dan kawan2 telah memasuki
progam runing man...
bunyi macam bestkan...hehehe
Waktu tu comel dan kawan comel sorang telah di lantik sebagai pemangsa,
so comel dengan kawan comel tu telah bercadang untuk menyorok sahaja.
dan kawan comel 2 orang  tu cari barang..
kesian mereka..
comel dan kawn comel meyorok di dalam tandas.
ish teruk betul kn??
dalam tandas tu... Allah panas nye..
macam nak terbakar kulit..
comel dan kawan sabar je lah, tunggu masa habis baru comel n kawan keluar..
huhuhuhu...lega rasanye waktu tu.
tapi akhir sekali dapat hadiah..
memang tak rasa penat lah.
tapi panas tu memang terasa lah..
hehehehe...sekali-sekala buat nakal apa salahnye kan..
huhuhuhu

ni hadiah cenderamata kami...
huhuhuhu                                                   
 ni gambar peta kami runing man

yang ni pulak...penbahagiaan hadiah cenderamata tadi...



Cuti 3minggu ku kini sudah berakhir..

Assalamualaikum semua...
rindu kat blogger ni..
lama tak tulis dah kan??
Okey sekarang ni comel nak cerita apa yang comel buat waktu cuti 3minggu tu...
waktu tu comel ada belajar buat baju kurung comel sendiri
Tapi tersilap buat sebab besar sangat.Walaupun besar..Tapi baju tu lah comel usahankan sendiri..
Umi yang tlong tunjuk ajak.Alhamdulilah,terima kasih umi,
I love u forever umi...muah!muah!
selain tu juga comel ada tanam jagung tau.
Tapi sedih kena cabut di kera...urmmmm
Tak comel usaha tangga kejayaan..Nanti kita tanam kat tempat lain pulak...
huhuhuhu
ni saja yang comel boleh cerita kan waktu cuti comel tu.
hope enjoy....^__^


ni baju pertama comel buat sendiri...
comel bawak g jalan2 di ipoh dataran..