Monday, 27 May 2013

Cuti 3minggu ku kini sudah berakhir..

Assalamualaikum semua...
rindu kat blogger ni..
lama tak tulis dah kan??
Okey sekarang ni comel nak cerita apa yang comel buat waktu cuti 3minggu tu...
waktu tu comel ada belajar buat baju kurung comel sendiri
Tapi tersilap buat sebab besar sangat.Walaupun besar..Tapi baju tu lah comel usahankan sendiri..
Umi yang tlong tunjuk ajak.Alhamdulilah,terima kasih umi,
I love u forever umi...muah!muah!
selain tu juga comel ada tanam jagung tau.
Tapi sedih kena cabut di kera...urmmmm
Tak comel usaha tangga kejayaan..Nanti kita tanam kat tempat lain pulak...
huhuhuhu
ni saja yang comel boleh cerita kan waktu cuti comel tu.
hope enjoy....^__^


ni baju pertama comel buat sendiri...
comel bawak g jalan2 di ipoh dataran..

No comments: