Saturday, 29 March 2014

Rindu dengan keluarga..

Assalamualaikum semua..............

sekarang ini comel dah lama tak jumpa family comel rindu sangat dema.
bila nak tidur je asik ingat je kat deme nak tidur pun tak lena..
urmmmmmm...manja kan comel ini..
comel tak sabar nak balik kampung jumpa deme.
comel nak balik kampung ni ada tinggal beberapa minggu je lagi nak balik..
nanti balik mesti dapat masakkan untuk family rindu nak pegang kuali..
hihihi biasa lah kat hostel ni bukan boleh masak pun..
tapi comel ini jahat cikit tempat tu tak di benar kan masak,
comel masak juga, tapi itu pun kena sorok2 lah kalau tak habis lah..
pandai buat pandai tanggung lah.tapi alhamdulilah tak penah kantoi lagi lah.
kat situ pun comel masak nasi je,lauk beli luar.
comel buat macam tu pun sebab nak berjimat, biasa lah ini lah kehidupan 
yang berjauhan dengan keluarga kena pandai berdikari..
Apa-apa pun comel sayang family comel daripada segala nye..



Thursday, 27 March 2014

Kahwin????

Assalammualaikum..

Rindu kat comel x??hihihi perasaan sendiri..huhuhu
hari ini comel nak cerita pasal kahwin...
setiap manusia mesti ingin kan perkahwinan kan??
termasuk lah comel..comel pun nak kahwin gak..
hihihi gatal juge comel ni kan??
tapi kenapa perlu mendesak??
setiap manusia mesti ada pilihan masing-masing kan??
kalau macam comel ni walaupun kawan2 comel semue nye dah kahwin yang dah ada anak tapi apa-apa pun alhamdulilah semua rezeki masing-masing kan.. 
macam best je kan..kalau leh comel pun nak macam tu gak..
tak malu betul kan comel ni kan??hihihi
tapi dalam tanggungjawab tu memang bukan senang nak jalani kehidupan sebagai suami isteri
bila cakap tentang kahwin je mesti semue cakap best kan??
tapi dari segi tanggungjawab??memang susah orang nak hurai kan.
apa2 pun semua itu dah tertulis daripada Allah.
kita cume merancang..
yang menentunya Allah.
Yang penting kita berdoa je..