Wednesday, 12 April 2017

RINDU MAKTUA



Assalammualaikum

Comel rindu dekat mak semua ingat comel dah lupe kat mak..sebenar nye comel tak penah fikir pun nak lupakan mak.Comel tak penah lupa jasa die yang penah jaga comel susah payah die, comel tak penah lupa.Comel ingat pesan arwah ayah kalau ayah tak ada tolong jaga mak walaupun apa cara pun. Comel dah cube tapi mak lagi sayang kat tempat sana.Adik nak buat lagi ayah, adik tak mampu adik tak kuat ayah.hanya rindu je yang mampu adik ucap kan. Kalau comel duduk sorang kepala comel nie asik ingat dekat ayah je..comel tak mampu macam nie. semua nya dalam sekelip mata tinggalkan comel. Semua nye comel kena rasa comel dah penat hari2 nak nagis sebab rindu semua nie. Adik tak kuat ayah!!! tolong lah adik ayh. Apa patut adik buat?

Sunday, 12 February 2017

ATAS KESALAHAN SEDIRI.

Assalamualaikum...

tarikh bila comel tak ingat lah,Comel tak tahu yang tu salah
comel, comel tak tahu kata2 comel nie selalu
boleh buat sakit hati.Semua comel tak tahu sebab
comel nie bodoh.ermmmm.comel tak tahu nak buat macam
mana.Waktu tu comel tengok die marah comel memang tak boleh nak fikir pape
kepala otak nie memang kosong,comel tak tahu nak buat apa.
Yang mampu comel boleh buat cume nagis je.
Comel akan usaha tak akan buat sakit kan hati dia
comel akan usaha taw...
bukan comel cube...
ok comel go!!!go!!! do the best..
I LOVE U ADHA......