Wednesday, 12 April 2017

RINDU MAKTUA



Assalammualaikum

Comel rindu dekat mak semua ingat comel dah lupe kat mak..sebenar nye comel tak penah fikir pun nak lupakan mak.Comel tak penah lupa jasa die yang penah jaga comel susah payah die, comel tak penah lupa.Comel ingat pesan arwah ayah kalau ayah tak ada tolong jaga mak walaupun apa cara pun. Comel dah cube tapi mak lagi sayang kat tempat sana.Adik nak buat lagi ayah, adik tak mampu adik tak kuat ayah.hanya rindu je yang mampu adik ucap kan. Kalau comel duduk sorang kepala comel nie asik ingat dekat ayah je..comel tak mampu macam nie. semua nya dalam sekelip mata tinggalkan comel. Semua nye comel kena rasa comel dah penat hari2 nak nagis sebab rindu semua nie. Adik tak kuat ayah!!! tolong lah adik ayh. Apa patut adik buat?

No comments: