Saturday, 26 November 2016

NIE TAK ADIL!!!!

Assalammualaikum......


Hari tu comel penah buat kesalahan dekat tempat kerja comel. 
Sebab comel lambat, memang pun tapi comel ada bagi tahu
bukan comel tak bagi tahu..tapi serius sakit sangt rasa nya
kena marah...Tapi yang pelik nya bila senior lain lambt
tak apa pulak..Memang rasa macam tak adil..
serius geram..Dah malu kita pun ada perasaan gak
tak payah lah malu kan depan orang.
tak tahu waktu macam mana dah ada rasa nak marah,ada
ada rasa nak nagis pun ada.Tapi nak buat macam mana
dah nama pun kerja kan..Apa berlaku pun semua kena sabar
Tak apa lah comel tahu tu kesalahan..biar je lah
nak buat macam mana terima je lah..tu semua nya 
pengajaran..

No comments: