Sunday, 15 December 2013

Kehidupan di kolej baru

Assalamualaikum...

Sekarang ni comel dah berpindah di hostel kolej..
kehidupan di sini sangat susah.
banyak yang susah nye 
1. nak keluar mencari topup pun nak kena jalan kaki yang begitu jalan sangat..
kenderaan tak ada..kena lah jalan kaki..
2. duduk sebelah dengan kilang..hari2 dengar lah bunyi loceng kilang tu.
3. nak masak pun dah tak boleh.
so kena lah pandai2 ikat perut..
4. nak beli lauk n nasi kat sini pun mahal.nak beli pun takut gak..baik makan biskut je lah hari2 kalau macam ni..
dah nasib dapat jadi macam ni..sabar je lah..
nak mintak duit lebih kat bak..
tak sampai hati nak mintak sebab tahu bak susah nak cari duit.
comel tak nak susah kan family comel.
apa2 pun comel bersyukur sebab dapat tempat berteduh..
Alhamdulilah.