Thursday, 27 March 2014

Kahwin????

Assalammualaikum..

Rindu kat comel x??hihihi perasaan sendiri..huhuhu
hari ini comel nak cerita pasal kahwin...
setiap manusia mesti ingin kan perkahwinan kan??
termasuk lah comel..comel pun nak kahwin gak..
hihihi gatal juge comel ni kan??
tapi kenapa perlu mendesak??
setiap manusia mesti ada pilihan masing-masing kan??
kalau macam comel ni walaupun kawan2 comel semue nye dah kahwin yang dah ada anak tapi apa-apa pun alhamdulilah semua rezeki masing-masing kan.. 
macam best je kan..kalau leh comel pun nak macam tu gak..
tak malu betul kan comel ni kan??hihihi
tapi dalam tanggungjawab tu memang bukan senang nak jalani kehidupan sebagai suami isteri
bila cakap tentang kahwin je mesti semue cakap best kan??
tapi dari segi tanggungjawab??memang susah orang nak hurai kan.
apa2 pun semua itu dah tertulis daripada Allah.
kita cume merancang..
yang menentunya Allah.
Yang penting kita berdoa je..




No comments: