Saturday, 29 March 2014

Rindu dengan keluarga..

Assalamualaikum semua..............

sekarang ini comel dah lama tak jumpa family comel rindu sangat dema.
bila nak tidur je asik ingat je kat deme nak tidur pun tak lena..
urmmmmmm...manja kan comel ini..
comel tak sabar nak balik kampung jumpa deme.
comel nak balik kampung ni ada tinggal beberapa minggu je lagi nak balik..
nanti balik mesti dapat masakkan untuk family rindu nak pegang kuali..
hihihi biasa lah kat hostel ni bukan boleh masak pun..
tapi comel ini jahat cikit tempat tu tak di benar kan masak,
comel masak juga, tapi itu pun kena sorok2 lah kalau tak habis lah..
pandai buat pandai tanggung lah.tapi alhamdulilah tak penah kantoi lagi lah.
kat situ pun comel masak nasi je,lauk beli luar.
comel buat macam tu pun sebab nak berjimat, biasa lah ini lah kehidupan 
yang berjauhan dengan keluarga kena pandai berdikari..
Apa-apa pun comel sayang family comel daripada segala nye..



No comments: