Tuesday, 26 May 2015

EMOSI

Assalammualaikum.........

comel lme dah tak tulis blog kn...smpai nk lupe dh..ishh3 nk wat
keje,bila cuti lak sibuk kat umah lak..
kadang-kadang comel stress lah.Bila comel stress comel xleh nak kawal emosi
comel..hri tu penah comel marah famly comel,
leps tu comel geram sgt comel kuar umah,terus bawak motr..
comel bawak selaju nye,comel xthu pe yg comel fikir..
kepala otak ni serabut sgt..Tapi bila comel takut pun comel
akan buat mcm tu gak bawak motor laju2..
ermmmm..xthu lah..tu je lah comel rse leh puas kan..
sabar je lah..teruk kn comel ni..
comel sedar apa yang comel buat tu salah
tapi comel  masih ingt Allah
kite kena yakin yang Allah tu pasti ada.
Inshaallah apa2 masalah kita boleh luahkan kat die..
hanya dia yang boleh tenangkan jiwa kita..
kalau bagi pendapat comel puas tu memang tenang
tapi ia sementara je..hanya dalam dunia saja..
kat akhiran kite xtahu kan..
apa-apa pun kalau benda itu salah inshaallah
comel akan usha untuk perbetulkan..

No comments: