Tuesday, 16 August 2016

BERCUTI BERSAMA FAMILY AKK LADY

Assalamualaikum semua..............

mesti korang fikirkan sape lah kakak lady ni kan???
akk ni comel kenal melalui wassp,
die duduk di puchong,
pada 14 hb 8 
akk lady n anak2 nye turun ke kampung comel 
mula-mula comel malu juga dengan akk ni
sebab tengok pada gaya die macam berlagak.
tapi die memang sporting sangat lah.
waktu akk lady datang sini comel tak tahu gak
nak tunjuk tempat menarik kat kawasan mana?
sebab kat teluk intan ni yang bagi comel 
menarik pun menara condong tu..hihihi tapi 
sebelum tu comel,pergi ke rumah comel dulu 
kat kawasan rumah comel ada sawah padi. lepas tu
kita orang ada juga pergi ke tempat bersejarah 
pasir salak, tapi sayang tutup sebab tengah nak
repiar banjir hari tu. kite orang pergi dekat situ
2 kali tengok-tengok macam itu pulak.
tapi lepas je itu kita orang pergi ke lata kijang
air terjun..



No comments: