Monday, 22 August 2016

TANPA KELUARGA DI SISI

Assalammualaikum......

sekarang nie comel dh tak duduk dengan family.Jadi comel bz cini tak ada 
masa nak tulis blog.
sekarag ni comel dah duduk di Bandar Baru Selayang. Kawasan dia waktu 
siang sibuk sangat. Bila malam sunyi sangat tak sama macam 
kampung. Kalau kampung siang ke malam ke mesti sibuk je 
memanjang.
Dekat sini comel belajar hidup seorang macam2 yang penah 
tapi alhamduliah comel kat cini ada bawak motor.
Jadi tak ada susah mana pun.
dekt sini juga comel ada kawan2 yang banyak tolong 
tolong..
thanks smue!!!!!!

No comments: