Saturday, 27 August 2016

KEHIDUPAN

Assalammualaikum..


Ramai orang cakap pengalaman itu ialah erti kehidupan
kalau sesuatu pengalaman tu baik untuk diri seseorang itu 
mybe akan rasa bahagia tapi kalau pengalaman itu rasa 
sangat susah memang susah rasa nak pergi jauh
nak lari dari masalah, Sampai kan comel rasa
tak sanggup nak tanggung semua ni,
betul orang cakap bila time kita susah tak ada orang 
nak ada dengan kita, kalau kita senang sentiasa ada je..
Comel paling tak suka orang macam itu.
Kalau boleh biar lah time susah dia ada time senang pun ada.
Tapi ada pulak bila kita dah bersama orang tu 
waktu susah, bila time dia senang lak die tinggalkan.
comel dah banyak rasa macam tu, bukan seorang tapi banyak.
Comel setia walaupun dia susah mana sekali pun tetap tolong, 
tetap bertahan,tetap faham keadaan nya.
Last bila dah senang macam tu lak jadi nye.
Tapi comel tahu semua tu pengalaman macam mak pesan 
biar orang buat kita jangan kita buat kat orang.

No comments: