Monday, 27 May 2013

Main Runing Man..

Asslamualaikum semua.....
 hope sihat selalu...
Dalam lebih kurang seminggu lalu, comel dan kawan2 telah memasuki
progam runing man...
bunyi macam bestkan...hehehe
Waktu tu comel dan kawan comel sorang telah di lantik sebagai pemangsa,
so comel dengan kawan comel tu telah bercadang untuk menyorok sahaja.
dan kawan comel 2 orang  tu cari barang..
kesian mereka..
comel dan kawn comel meyorok di dalam tandas.
ish teruk betul kn??
dalam tandas tu... Allah panas nye..
macam nak terbakar kulit..
comel dan kawan sabar je lah, tunggu masa habis baru comel n kawan keluar..
huhuhuhu...lega rasanye waktu tu.
tapi akhir sekali dapat hadiah..
memang tak rasa penat lah.
tapi panas tu memang terasa lah..
hehehehe...sekali-sekala buat nakal apa salahnye kan..
huhuhuhu

ni hadiah cenderamata kami...
huhuhuhu                                                   
 ni gambar peta kami runing man

yang ni pulak...penbahagiaan hadiah cenderamata tadi...



No comments: