Wednesday 29 August 2012

Koleksi sms jiwang



Hai!!! nk berjiwang dgn comel x..hu3 jom lah tgk ayat jiwang comel...

Dalam pelayaran hidup ini,           
Andai hatimu aku sakiti,
Andai perasaamu aku gurisi,
Andai jiwamu aku lukai,
Izinkan ku ubati dengan kata2 ke kemaafan.

S- seandainye
E- engkau
L- lebih kenal
A- akan diriku
M- maka
A- aku akan 
T- tersenyum

M- manis untuk mu
A- agar engkau 
L- lebih thu
A- aku sentiasa 
M-mengingatimu

=Anak itik anak biawak,
*sye ske kt awk
=Dlm longkang de ikan puyu,
*i love u
=Lepak sungai tgkp katak,
*awk rindu sye  tak??
 =Main lumpur tepi paya,
* awk syg sye??
=Lepak2 mkn mee,
*u miss me??
=Hari jadi disambut sakan,
awk syg sye kn??
=Main pasir baling batu,
*npe senyum2 tu??

-Bce syair bce sajak,
sye ske awk jgak.
-Jalan2 langgar batu,
i love u too
-Anak katak nama berudu
mestilah sye rindu ^__^
-Pelik buaya ke biawak,
percayalah sya sayang awk
-Lari2 dalam guni,
berape kali nk tnye nie??
-Bercakap biar beringat-ingat,
sye syg awk sangat..
-Hati nie gatal tak boleh garu,
awk buat sye terharu..
-I really miss u,
knp senggeh2 tu??


Okey setakat nie sje yg comel thu..nnt klu de g, comel tulis blk ye..semoge hppy..








No comments: