Monday, 18 March 2013

Nak pindah lagi ke???

Assalamualaikum..

hai semua..comel hope semua sihat selalu ye..
dalam bulan ni ke mungkinan besar lelaki akan masuk di hostel comel ni..
tidak!!!!!!!!!! 
jadi comel dan kawan-kawan comel akan berpindah di bahagian belakang sekali.
Kawasan nya berdekatan dengan hutan,dan macam-macam kes dah penah ada kat tempat tu..
tempat tu tak penah di kunjungi dan tak penah di terokai,macam seram je kan..
comel ni bukannye berani sangat.comel mengaku comel ni penakut juga,
Comel dan kawan-kawan sedang berusaha supaya kami tidak akan pindah.
Banyak juga kami dah cuba.Harap pe yang kami semua lakukan ni boleh berjaya..