Wednesday, 19 October 2016

RINDU MAK...

Assalammualaikum 

serius comel rindu dengan mak, rindu dengan peluk die
rindu ciuman die,rindu berlayanan die,rindu dengan membebel die.
Macam mana lah die dekat sana?elok ke orang sana jaga die
die makan apa.Mak comel rindu mak..
Comel rindu nak cerita nak luahan kan semua apa yang comel rasa
kalau comel nagis mak mesti peluk comel kalau comel 
nak marah mesti mak peluk comel.
Comel rindu semua tu..
Hari2 comel ingat mak,sekarang nie bila setiap malam
comel mesti ada bau badan arwah ayah.
Kalau ayah lagi lah comel tak tahu lah nak cakap 
apa hanya Allah je tahu bertapa rindu nya comel dengan ayah.
Hanya doa yang mampu ku kirim kan.
Comel bagi makcik jaga mak, bukan sebab comel nak lepas tangan
comel tahu mak rindu kat tempat sana.
Mak selalu mengigau nak balik, Comel tak sanggup
nak dengar,sebab comel sayang mak, 
Comel nak pergi jaga mak dekat sana,tapi kalau comel 
dekat sana.Comel tak tahu nak kerja apa.
Comel mintak maaf mak.Nanti kalau comel dapat cuti 
lama cikit,comel akan tengok mak...Mak dekat sana jaga diri elok2 taw
comel sayang mak......



No comments: